For every 99 times you looked me in the eyes

Den här dagen har varit upp och ner, hade det inte varit för att musik och One Tree Hill funnits så hade jag säkert varit lika arg som var tidigare idag. Snart är det slut på den här veckan vilket innebär prao, dock suger det att jag inte kan praoa på fredagen då jag ska till en logoped och vad det är? Jaa det får ni lista ut själva. Hur som helst så ser jag sjukt mycket fram emot helgen som kommer tillbringas i Uppsala med min fina vän Antonina, sen måste jag under skoluppehållet fundera på om jag ska framföra en egen skriven låt för min musiklärare, men grejen är ju den att jag aldrig har sjungit offentligt förut och jag har ganska mycket scenskräck men jag känner att jag kanske behöver sjunga för att få mitt MVG. Hur som helst, på tal om dåliga dagar här är listan som gjorde min dag och på mig funkar faktiskt tanken :).

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0