Viva la vida


Hemma igen. Nu är det nya tag som gäller tillbaka till skolan alltså. Efter 2 fantastiska veckor prao, ni har väl inte missat min och Maries lilla artikel igår i tidningen? Jag har lärt mig så otroligt mycket och kommit på ännu mer att journalistbranschen verkligen är något för mig. Det behöver inte vara om kändisar eller nöje i allmänhet det kan också vara om annat. Bara jag får skriva. Kanske dock inte om mördare och sådant men om världsnyheter eller sånt kanske, men kändisar skulle inte vara helt fel. Inte musik heller för den delen. Men imorgon är det back to school och då är det bara 2 veckor kvar. Om en vecka drygt ska allt vara klart och betygen sätts. Imorgon kommer jag också börja på min VG-MVG uppsats i SO. En annan grej min NO-lärare har rättat våra prov och jag fick ett G vilket jag är relativt nöjd med vad det gäller NO. Men jag ska definitivt försöka satsa högre än så i nian. Jag är taggad på nian faktiskt och jag är taggad på att jag ska konfaåterträff på tisdag ska bli så kul att träffa alla igen.

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNA

haft en trevlig helg? =)

2010-05-23 @ 21:47:02
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0