Tredje och sista praodagen för denna vecka avklarad


Underbara Nässja
Har precis kommit hem eller inte riktigt ifrån praoen nu, nu har jag varit på en runda på stan med min kära moder samt ätit lunch. Slutade min prao vid 12.00. Idag har det varit en otroligt intressant och rolig dag. Fick först reda på hur det går till när det läggs ut reklam på Expressen sajten, mycket enklare än vad jag trodde även om det fortfarande var ganska komplicerat. Sedan har jag fått hjälpa en tjej att sätta rubriker på en artikel det är den första artikeln längst upp med Ernst. Sedan har jag helt själv fått skriva rubriker på länken till att spela spel. För att se det jag skrivit gå in på expressen.se (eller tryck på start på den sidan du förmodligen redan har uppe) och skrolla sedan ner tills du ser att det står "Vinstspel" och det som står där under har jag skrivit alltså länkarna till spelet/spelen. Det ni! 

Nu åker jag till landet och lämnar datorn åt sidan under helgen men på måndag är jag tillbaka och då är det yttligare en veckas prao (då hela veckan) har även Marie från klassen med mig. Det kommer bli najs. Jag hoppas att det kommer bli lika bra även nästa vecka. Nu ska jag packa.

Puuuusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0