Lalalala


Okej, nu borde jag egentligen plugga. Men det känns så svårt att göra det när det finns roligare saker att göra. När man hela tiden tänker på annat. Jag har hellre lust att gå runt på stan och shoppa mängder av sommarkläder eller bara slappa framför Gilmore Girls eller sitta med gitarren och lära mig någon schysst låt på tal om det gick det asbra att spela på musiken för er som vill veta det. Att lägga sig i soffan med ipoden(snyft) och läsa hade varit najs. Men nej jag måste plugga. Det känns trist, riktigt trist. Men om man gör det nu kan iof göra något roligare senare.

Förresten du som frågade undrade det där sakerna här kommer svaren:
Kroppsdelen jag är mest stolt över: Den frågan har jag inte funderat på faktiskt, så jag vet inte.
Min bästa egenskap: Är att jag är omtänksam och lojal. Sedan har jag väldigt lätt för att få folk att skratta. Jag är också stolt över min självständighet.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0