In these arms


På fotot: Moi
Foto: Maria
Ibland förstår man inte hur lärare tänker när de bedömmer, jag som inte göra något annat än att skriva vill förståss ha ett MVG i svenska det kan ni säkert förstå, men jag förstår inte varför vissa måste vara så petiga. Jag kommer inte höja mig i svenska som var mitt mål, jag tror faktiskt tyvärr tvärtom att jag kommer sänka mig till ett G, säg inte emot mig nu, mina uppsatser denna terminen har gått åt skogen i bedömningen, VG- och inget betyg alls räcker inte till ens ett VG det kan till och med jag förstå. Därför är jag på otroligt dåligt humör, har tre uppsatser att skriva denna vecka eller nej förresten fyra två svenska uppsatser jag måste kompletera (hörde ni? JAG?! som älskar att skriva noveller/uppsatser allt över annat och hade typ överfullt på våran stationera dator och har över 25 noveller/böcker skrivna på min egen bärbara, måste kompletera? Det suger kan jag tala om för er). Plus en teknik uppsats och en Hemkunskapsuppsats, vågar inte säga att det inte är något problem för något problem måste det ju vara om jag fått VG- på en och IG på två. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0