Friday i´m in love

Tjeeeeeeeeeeena! Hoppas att allt är bra med er. Med mig allt finfinfint, jag har haft en väldigt bra dag även om min mattelärare skällde ut mig på grund av sen ankomst men det är en annan femma som egentligen är väldigt ointressant. Nu är jag glaaaaaaaaad för nu är det freeeeeeeeedag och nästa vecka är det prao, på den där berömda tidningen Expressen ni vet... första veckan helt ensam och andra veckan tillsammans med Marie. Kommer bli riktigt gött hoppas och tror jag. Min fredag blev också förgylld av att det är sjukt bra med i Så ska det låta ikväll. Rockbruttan Anna Maria Espinosa mot Idolsnubben Sebastian Karlsson och Idolvinnaren Kevin Borg mot min idol den coola Caroline Johansson Kumhunen.



Må bäst och ha en strålande fredag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0