There´s a possibility


Kan känna att jag nästan behövde en dag när jag bara satt för mig själv, men det är ju sådana dagar när man anitngen fastnar framför tvn eller framför datorn och kommer på sig själv att sitta och göra saker man egentligen inte tycker är kul eller inser att om man inte slutar titta på tvn nu kommer man sitta här hela dagen. Någon som känner igen sig? Jag trodde väl det. Hur som helst så är det inte en dag för mig själv som gäller imorgon, imorgon blir det en så kallad "mor och dotter dag". Har lite grejer jag måste fixa och köpa så det passar utmärkt men då måste jag verkligen påminna mig själv som att jag ska köpa det jag verkligen behöver och inte lägga ner massa pengar på saker som bara snygga men helt onödiga för tillfället eller rättare sagt sådant jag redan har 35 plagg av. Men det där tror jag knappast att jag är ensam om heller? Har jag rätt?


Kommentarer
Postat av: Karin

Du har rätt!

2010-03-01 @ 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0