Mercredi

Hej, just nu befinner jag mig i Uppsala hos min mormor vet inte alls vad jag ska skriva, snart bär det av för att se på hockey som ni redan vet. Insåg dock nu att det finns en möjlighet att jag har alldeles för lite kläder med mig för att befinna sig i en ishall är ingenting att leka med. Dock sitter vi längst upp så det blir inte lika läskigt att titta då jag är väldigt bollrädd(puckrädd) av mig och blir nervös så fort dem slåss eller blir inknuffade i sarjen, töntigt kanske men jag kan inte hjälpa det. Förresten på tal om Uppsala så planerar jag och min vän Antonina att besöka staden om en vecka, ett besök för att Anto vill se mer den i allmänhet. Det är något att se fram emot när skolan börjar nästa vecka. Sedan är det ju melodifestival genrep också på fredagen samt kanske en fika med min vän Teona på söndagen oj oj en fullproppad helg, men det är ju bara bra och kul att ha något att se fram emot. Hahaha jag hade ingenting att skriva, nu känns det som att jag bara babblar på om helt ointressanta saker här. Nu ska jag inte tråka ut er mer. Ha en fortsatt trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0