Måndag 19.16

Godkväll!
Hoppas ni har haft en bra dag, min dag har väl varit okej och lite extra kul då jag fick reda på att mitt franska prov gått väldigt bra och ni som känner mig vet att franska och jag inte är bästa vänner direkt. Lite kul för att dagen innan jag gjorde provet var också då jag fick reda på att jag fått IG på noprovet då sa min pappa: "Man har svackor i sitt liv och rätt vad det är så vänder det!" och ja vad var det som hände? Hur som helst så har min helg varit kanon och snart är det helg igen dock har jag inget inplanerat denna helgen men det kan ju också vara ganska skönt. Förresten lovade ju att ta med kameran till Uppsala men det är ju så att när man lovar saker glömmer man ibland bort det, ledsen för det. Nu ska jag forsätta med en grej.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0