Lalalala


En bild från L.Winnberbäck konsert
Sitter med datorn i knäet och lyssnar till låten som kommer upp Gilmore Girls menyn kanske inte världens bästa låt, då lalalalala är det enda de sjunger tja den är ju lätt att lära sig i alla fall det är alltid något. Hur som helst så är detta min sista vilodag sedan bär det av till skolan igen och det kommer kännas skönt, ska kolla lite vad jag missat imorgon förmodligen kommer jag att få tillbringa någon/några timmar med matteboken och en engelska recension imorgon och på fredag. Men har man varit sjuk så har man och det kan inte hjälpas, dessutom kan jag tycka det är värt det. Att skriva bokrecension är kul, matte är inte lika kul men är man fokuserad och envis så funkar det efter ett tag. Nu ska jag läsa klart lite bloggar sedan städa min garderob en aning, läsa yttligare lite i både engelska och svenska bok, även ta en dusch och fräscha till mig lite. Ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0