Ignore This


Foto: Jag
Sitter med Salem Al Fakirs album i öronen och vet ni killen är ett geni? Det kanske jag sagt, men då får ni det förtydligat.

Nu ska jag nog plugga lite till och imorgon är det äntligen fredag, franska prov som ska gå bra det ska det bara, okej franska är inte min starka sida men den här månaden och den förra har bara varit rent ut sagt helvete, uppsatser och prov har gått åt skogen jag kan inte svara på varför beror inte på att jag har varit lat, inte på för att jag är dålig. Det finns nog inget svar, stess eller överarbete kanske? Eller att jag är för självgod? Nu ska det hur som helst vändas, för jag mår bättre än på länge och det ska visas i skolan. Min helg kommer också bli otroligt rolig verkligen något att se fram emot. Därför känns det skönt att ha provet sista lektionen, just för att man då kan tänka att okej nu ger jag gärnet på det här provet när ja gär klar har jag en hel underbar helg framför mig!
Salem Al Fakir har fått mig att tycka om donka-donka musik, men bara med gränser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0