Eclipse

Hemma nu, efter en ganska kort och härlig skoldag, nu ska jag gå och ta mig något att äta eller inte. Jag vet inte, hur som helst något att dricka. Snart kommer Camilla och då ska det pluggas lite, sedan vet jag inte vad jag ska göra. Kanske att jag följer med mamma till kören och skriver lite på min uppsats om Patti Smith eller Funk. Hur som helst är det vad jag tänkt göra nu. Vill ni att jag ska visa den och göra lite som tidigare gjort med Carrie Underwood och Alexis Bledel?. Säg till isåfall för jag gör gärna det. Om ni skulle vilja det. Nej nu ska jag göra något vettigt hörrni. Vi kanske ses senare men jag lovar inget. (Jag vet att uppdateringen inte är den bästa nu men jag har ingen som helst inspiration och känner att skolan och mitt privatliv tar över just nu, där har ni orsakerna till den usla uppdateringen. Ska försöka komma tillbaka ännu mer när allt är bättre och inspiration är bättre, nej jag mår inte dåligt jag mår bra men ni vet, man ska få in vänner och sådant. Och som ni vet går skolan och vänner helt före bloggandet.)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja, visst verkar den! Tur att det snart är fredag! Vad ska du göra i helgen?

Kramar!!<3

2010-03-10 @ 20:12:14
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0