Come what may


Foto: Mamma
Vet att jag ser arg ut men jag hade ingen aning om att kameran var framme och jag säger som min mamma brukar säga det så här jag ser ut.

Sitter och lyssnar på en massa härlig musik och gör ingenting mer. Det känns bra att ha börjar en aning på soläxan då det var så himla mycket, känns inte så bra att jag imorgon måste skriva en sammanfattning av en novell jag inte fattade ett skit av. Känns bra att ha planer inför söndag det blir en fika med fina Teona. Det känns inte bra att jag inte längre vet hur man ändrar header för att dem ändrat på hela skiten så att man måste uppdatera något, det känns bra att jag imorgon har en rätt slapp dag, känns helt okej men rätt segt att ha musikprov imorgon. Känns som att detta inlägg inte är särskilt intressant, känns som att jag inte har så mycket inspiration nu. Känns som att jag känner väldigt mycket för tillfället. Känns som att jag ska sluta skriva nu innan jag börjar komma in på alldeles för personliga och väldigt ointressanta saker.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0