Bye bye fredagshumör

VARNING! En aning personligt och överdrivna känslor

Vad krävs för att man ska vara lycklig på en fredag? Ja inte är det att man är tvungen att göra ett NO Prov man sagt att man ska prata med läraren om att göra, men att sedan på lektionen skäller ut alla för att de tydligen legat där i en månad när man själv vet att anledningen är stress och att man hamnat i en svacka när det gäller skolan. Att man ska be om ursäkt och säga att jag gör provet så fort man kan. Då kan ni förstå att det inte känns särskilt kul, inte heller när det känns som att det flesta fått VG och uppåt. Då är man inte nöjd med sig själv kan jag tala om för er. Där sprack faktiskt lite lycka över att jag kommer få en rolig helg. På söndag blir det plugg. Jag hade i alla fall behövt plugga i helgen det hade jag och det visste jag om redan i måndags, men det är roligare att plugga när man själv sagt till läraren att man ska göra det inte när man blir utskälld. Nej han pekade inte ut någon, han sa det inför hela klassen men det spelar ingen roll.

Vet knappt om jag kommer kunna tänka på så mycket annat denna helgen. Ni som ska träffa mig i helgen (ni vet vilka ni är) ta inte illa upp, var bara tvungen att skriva av mig. Förresten 1 och en halv månad?! Menar han allvar? Jävlar vad tiden går fort alldeles alldeles för fort. Jag som trodde det handlade om typ 2 veckor när det gällde provet. Aja, vad ska man göra? Söndag blir plugg att ägna kvällen åt att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0