All these things that i´ve done



Pics by me

Har haft en underbar dag med min kära mor som började med att titta på stört sköna Ellen Degengers (Stavas det så?) där John Mayer gästade, ganska härlig men en aning wierd kille men rätt snygg faktiskt. Därefter bar det av till Wienerkonditorit där jag åt ett alldeles för stort wienerbröd och drack en alldeles för stor och god choccolatte, som gav mig otroligt dåligt samvete. Sedan var det att kika efter i lite olika affärer är på jakt efter en svart enkel baskofta eller möjligtvis någon annan färg. Sedan hamnade vi på Åhlens för att ta varsin te. Därifrån bar det väg via jarlen och sedan hem. Kom just på att det finns något genialiskt som nätshopping, att man kan beställa där menar jag. På tal om kläder fick jag med mig lite kläder hem. Om ni ber snällt kan ni få se dem.

Imorgon bär det av till Uppsala vet inte hur updaten blir men kameran är hur som helst med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0