Unstoppable

Oj oj ännu en otrolig dag igår med en massa tårar och en massa skratt, trots att jag gick och la mig kvart i fyra är jag inte ett dugg trött men det kommer väll gissar jag. Nu sitter jag och tittar på Ola som uppträdde igår oh my god det där är så himla sinnesjukt är det normalt att gå från att typ tycka otroligt illa om någon till att fullkomligt bli hysterisk så fart man hör honom? Är det verkligen normalt? Men shit vad bröllopet var vackert tårarna kom och på morgonen såg jag det där fantastiska avslutningsnumret ifrån konserten då kom ju tårarna för första gången så fint, så fint. Festen igår var otroligt härlig en massa skratt, massa trevligt folk och en massa god mat  och en massa sång. Ännu en lyckad dag igår med andra ord. Två dagar i rad som man sent kommer att glömma.

Kommentarer
Postat av: ahallen

sv; ja det var så otroligt fint! :)

2010-06-20 @ 16:24:35
URL: http://ahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0