Svar

vilket smink använder du? typ mascara och sånt :) din blogg äger, puss!
Svar: Jag använder endast den gula mascaran från Maybelline och ibland cliniques foundation. Tack söta du.
vilken är din absoluta favorit affär?
Svar: Om man bortser från alla priser och sånt så är det Monroe i Sturegallerian och Urban OutfittersVad för hårprodukter tycker du är bra?
Svar: Oj, jag är verkligen sämst på sådant här men Paul Mitchells schampoo är grymt.
vem är din favoritbloggerska?
Svar: Jag har inte direkt någon favoritbloggerska men just nu gillar jag Ellinorak, Felicia Fritihof och Lisaplace väldigt mycket.
är du populär i din klass?
Svar: Jag har vänner i klassen men jag skulle inte säga att jag är populär
Tycker du själv att du är snygg?
Svar: Haha, jaa du jag vet faktiskt inte. Alla har vi dåliga dagar så ibland kan jag känna mig ganska stolt över mitt utseende men andra dagar inte alls.
- Dricker du alkohol?
Svar: Jag har smakat av mina föräldrar men jag dricker inte alls och jag får inte smaka ofta. Så nej.
- Hur ofta tvättar du håret? Jag själv blir galen på mitt hår eftersom det blir smutsigt och fett precis HELA tiden, tänkte om du hade tips? Vad använder ju för schampo? Jag använder Gliss från Schwarzkopf men eftersom det inte funkar nåt vidare kanske du kan tipsa om ett bra schampo?
Svar: Jag tvättar håret ungefär 2-3 gånger i veckan. Jag ska berätta för dig att jag har haft exakt samma problem som dig. Försök att inte tvätta håret alltför ofta men ändå relativt ofta. Ett bra tips i början är att använda torrschampoo på den fronten är jag lite dålig vilket som är bäst men jag använder mig PROFFS vilket funkar väldigt bra. Något jag också kan rekommendera är att gnugga in schampoot så mycket du kan så att hela håret blir som en ända stor lödder boll, gnugga som allra mest i hårbotten. Det schampoot jag använder mig av är Paul Mitchell Schampoo two. Det fungerar hur bra som helst. Så det tycker jag att du ska pröva och jag hoppas att mina tips kommer fungera. Lycka Till!
- Anser du att du har snygg klädstil? (fyi, galet snygg tröja på bilden!)
Svar: Tja det vet jag inte. Det känns som att jag ändrar klädstil typ hela tiden och jag känner mig så otroligt trött på min garderob. Men visst stilen i sig är det väl inget fel på tycker jag nog inte men kläderna är en enda stor röra så jag hittar aldrig det jag vill ha på mig och därför blir det oftast något jag inte velat ha på mig, haha men mitt modeintresse ökar och det känns ganska bra. Tack!, Dessvärre är det inte jättebra kvalité vilket gör att den inte är lika snygg nu som den var när jag köpte den i Paris i julas.
- Vad använder du för kamera?  Tack för en grym blogg =)
Svar: Jag är använder en Nikon vet inte vad den mer heter men det är en 10 Megapixel och inte en systemkamera, kan visa en bild på den om ni vill. Jamen tack för att du läser min blogg och uppskattar den=).
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Jag hade faktiskt inte hört talas om bloggen innan du frågade men det lilla jag kollade på den verkade den helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0