Måndag


När ska jag fatta att det är sommarlov? Aldrig förmodligen. Idag har jag ätit lunch med mamma och kollat på Bekännelser om killar katter och kyssar. Gud vad man blir kär i Robbie och jag vill också vara med om ett överraskningsparty. Snart ska jag iväg på något event med mamma har ingen aning om vad men tydligen kommer det vara författare och journalister där. På torsdag eller fredag kommer jag eventuellt att hitta på något med Caroline och tisdag onsdag kanske det bär av till Uppsala. På lördag är det ju kungabröllop då ska jag och mamma kolla vad som händer i stan och på kvällen blir det party i Hagaparken. (Läs: Jajemän, jag är bjuden, nej självklart inte jag skämta men inte med att det blir fest i Hagaparken).

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0