Lallalala här ska det vara en rubrik


Jag har inte glömt er, jag har inte slutat blogga, jag har bara haft annat att göra och ingen som helst lust. Man ska försöka kombinera skolan med privatliv och skolan gör att man inte ens hinner med privatlivet. Man ska försöka få det betyg man vill ha osv och det är inte alltid man får det, men jag är en otrolig perfektionist jag vill vara bäst. Det är inte alltid så lätt och när man satsat på en grej och sedan får raka motsatsen i resultat på grund av missförstånd hur kul är det då? Nej juste inte så kul, men nu lämnar vi det. Min kära far tog med mig på ett ja vad ska man kalla det? Ett sorts mingel/middag med liveartister. Jag fick hedran att träffa alla som var där. Bland annat Play och Laila Bagge (läs:hon var där hon sjöng inte). Och många fler. Jag tror att Fanny i Play kan ha varit den trevligaste kändisen jag träffat (läs:inte för att de andra var otrevliga på något sätt tvärtom). Men det var väldigt kul i alla fall och de var otroligt duktiga live. Så mycket mer har jag inte att ta upp. Så jag tycker att vi rundar av där.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0