Här ska det vara en rubrik för den som vill veta det


Nu är jag hemma från Gotland och bröllopsfesten var jättetrevlig och det var jättekul att få träffa lite nytt trevligt folk. Just nu sitter jag och chattar med min vän Antonina som jag ska träffa imorgon. Just nu verkar hon inte svara dock, vad kul om hon skulle göra det bara för att jag sa så. Sitter också och läser i Expressen om Hockey just för att min kusin Fredrik Pettersson-Wentzel har fått äran att bli NHL-draftad i Atlanta. Stort Grattis!
Måste också kolla igenom min berättelse just för att den är lite konstig just nu haha sedan ska jag nog gå och kolla lite på fotboll. Frågan är bara om man ska heja på Tyskland eller England? Jag tror nog jag hejar på Tyskland i alla fall.

Må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0