ÄNTLIGEN


SOMMARLOV! Gud vad skönt!

Mitt sista obligatoriska sommarlov, nästa år börjar jag nian det känns helt sjukt om jag tänker efter. Åttan har gått så sjukt fort. Jag har hört att nian ska vara väldigt rolig vilket jag självklart hoppas. Jag kan fortfarande inte förstå att jag har sommarlov känns som att det var alldeles nyss jag hade mitt förra? Jag minns den kvällen i Augusti sista helgen innan sommarlovet det var magiskt även om jag inte har kontakt med personen jag gick med men det ska inte påverka för jag stod allra längst fram på Måns Zelmerlöws konsert och skrek mig hes, den kvällen gick min dröm i uppfyllelse iår ska jag försöka uppnå en annan dröm och stå längst fram på Allsång på skansen när Eric Saade uppträder där. Det finns dock ett problem, är det någon som vill hänga på?
Mer om det senare, men får jag inte med mig någon har jag i alla fall uppnått min dröm en gång och det är ju alltid något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp mer outfits? samt den du hade på skolavslutningen? :D puss, din blogg äger! :) <3

2010-06-09 @ 15:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0