Värdelös tisdag

Det känns som att jag är omringad av dagar då allt går fel, ingenting känns bra. Saker som jag vanligtvis brukar uppskatta blir inte uppskattade sådana här dagar trots att man försöker vara på gott humör så går det inte. Man är utan att tänka på det bitchig mot folk och dampar loss trots att folk finns en ens närhet. Usch sådana här dagar vill man helst bara glömma. Dessutom har jag givit upp i vissa sammanhang. Det är lika bra att säga som det är: Jag mår inte bra för tillfället. Men nog med det nu. Nu ska jag med lite glad musik eller sådan musik jag snackade om igår plugga men först ska jag hitta ett no häfte som totalt verkar ha gått upp rök trodde jag, men självklart ligger det mitt framför ögonen. Jag måste skriva en berättelse som jag missat totalt på grund av stress. Mitt liv är i en ända stor stress. Så bli inte förvånade om ni får en dag utan inlägg. Ni kan väl också snälla muntra upp mig med lite fina ord eller berätta något kul?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sofia. Jag tycker du är bäst och tycker jättemycket om dig, min stora tjej. Din blogg är jättefin och jätterolig att läsa. Vi syns och hörs. Puss o Kram Wenche

2010-01-28 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0