Söndag 17/1

Vet ni vad det värsta som finns är? Det är när man skrivit ett jättelångt inlägg som man precis ska publicera, sedan råkar man komma åt en knapp och därmed raderas ALLT! Sånt gör mig så sjukt irriterad. Håller ni inte med?

ANYWAY så vaknade jag för snart 4 timmar sedan kanske av att jag hörde J och M i hallen, det gjorde mig både arg och glad. Arg för att jag kom precis upp ur sängen då och var som allra sunkigast och glad för att jag inte sätt dem på drygt 3 veckor. Dem verkar ha haft det underbart i Brasiljen med 30 graders värme, och man kan ju säga att Sverige har varit raka motsatsen nästan dessutom såg det helt fantastiskt ut blir lite sugen på att åka dit faktiskt. Nu har dem åkt hem och nu sitter jag med hjälp av UNTs direktrapport och följer ishockeymatchen mellan Almtuna och Björklöven än så länge leder Almtuna woho! Go Fredrik! Detta känns som en lugn och stabil uppladdning inför imorgon, nu har jag bara kvar att analysera två stycken reklamer men jag funderar på att göra det imorgon bitti.

Vet ni en sak? För ungefär 2 månader sedan kunde jag tycka att onsdagar var den tråkigaste dagen och jag kunde till och med vakna upp och tänka att: "onej idag är det onsdag men vad f*n det går bra" men nu kan jag med ett leende imorgon gå till skolan och längta till onsdagar för att ämnerna som gjorde min dag sämre helt är borta. Dagen bestod då av bild andra lektionen och bild var ett ämne som jag skämdes över om jag ska vara ärlig. Jag kunde sitta och tänka att tänk om dem tycker att min teckning är ful nu, jag kunde till óch med inbilla mig en massa skratt åt mina bilder om jag gå rakt på sak. Men anledningen till att jag nu längtar till onsdagar just för att dem två första lektionerna består av musik-musik (profilval-musiklektion).

Nej nu ska jag sluta babbla på om nothing. Hoppas ni i alla fall har haft en bra helg och en bra vecka.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0