Saturday

Godmorgon! (Godförmiddag!) Hoppas ni har fått en skön start på helgen, det har jag. Drömde dock en oerhört konstig dröm som gjorde att jag inte kunde gå upp. Jag drömde att jag var med i en Gilmore Girls film och spelade Paris, min kompis Sara spelade en otroligt bitchig Rory (svårt och säga om det var en parodi men förmodligen var de det) och Paris var hennes bästa vän men otroligt snäll och inte alls lika arg som hon är i riktiga GG.Haha jättekonstig dröm jag vet.

Hur som helst idag bär det av ut på stan måste köpa nya jeans kom jag just på. Har bara två par och det är ett par svarta (som lätt blir smutsiga) och ett par ljusa lite oversize och det kanske inte direkt är sådana man vill gå runt med hela tiden och sedan är inte jag direkt någon kjol eller klännings tjej så här på vintern. Sedan ska det inhandlas en hel del saker på Weekday för presentkortet jag fick av min kära broder. Detta betyder att jag nu måste röra på mig. Ha en underbar lördag!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: okej, låter som jobbiga dagar.

kram

2010-01-23 @ 20:08:23
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0