Sammanfattning av 2009

Jag ska försöka sammanfatta 2009 ni får bilder när det finns.

Januari
Jag, Maria, mamma och pappa till Nice för att fira Eva som precis fyllt år utan att hon själv vetat om det överraskning med andra ord! Jag fyllde år och hade en fest med tjejerna i klassen och några andra vänner som blev lyckad.

Februari
Jag åkte till Kungsberget med alla de andra sjuorna och hängde med lite olika tjejer där uppe. På kvällen åkte jag hem till Cissi för att spendera en tjejkväll tillsammans med henne och Mallan även om jag var tröttare än tröttast så kändes det som en grymt bekväm avslutning på veckan och ett bra sätt att varva ner en dag på skidorna.

Mars
Hände det egentligen inte så mycket. Jag åkte på melodifestival genrep tillsammans med Ida (MAMMA VI MÅSTE BOKA VI KAN INTE INTE INTE BRYTA TRADITIONEN DÅ KOLLAR INTE JAG PÅ FINALEN!).

April
Pappa fyllde år och det firades med middag hemma hos C & M, vid den tiden började jag också bli mer modeintressead och började inspireras extra mycket av Vanessa Hudgens.

Maj
Våren började komma och jag njut för det mesta utav det, fick reda på att jag måste lägga på ett kol i skolan.

Juni
Erica fyllde år och det firades med fika hemma hos henne. Jag fick sommarlov och åkte till grönan med Anja och träffade Antonina för första gången allt detta på en EMD konsert som var grymt bra. Slutade med autografer av de charmiga grabbarna.

Okej att jag lånar Anto?
Jag åkte till Vadstena och njöt av sommarlov.

Juli
Jag och Anja började smsa med varandra och planderade en Måns Zelmerlöw konsert som var 16 Augusti, det började regna och jag utstängd i regnet.

Augusti
Lisa kom och vi spenderade en hel vecka tillsammans. Jag blev sjuk sjukt förkyld och såg på 3 säsonger av Gilmore Girls. Jag började skolan och den mesta tiden spenderades med en massa plugg.


September
September var en jobbig månad, skolan tog över mitt liv. Eva(Lisas mamma) hade 50-års fest och Maria fyllde 17. Jag började få läxhjälp av Camilla och Amanda. Jag åkte även till kusin Erica och hennes vän Sara  i Uppsala för att slappna av och såg Allt för min syster där vi båda två blev helt mållösa.

Oktober
Det blev lov och jag förlorade en vän. Sedan bar det av till London där det var 18 grader varmt. Jag började lyssna på Alexandra Burke och Little Boots.


November
Jag var på ishockey match mellan Almtuna-Malmö och fick under pausen reda på att pappa fått biljetter till att vara tillsammans med 15 andra vara först att se New Moon. 20 minuter sedan vann Almtuna mot Malmö. En vecka senare var jag som sagt på förförhandsvisning av New Moon med mamma och besökte platsen där Eva & Adam spelats in. Jag började lyssna på Lykke Lis Possibilty.

December
Jag började räkna ner till jul och satsade allt i skolan, stressade i pricip sönder mig själv och blev lyckligare än lyckligast när det äntligen blev lov. Trots lov kunde jag inte släppa skolan förrän det blev julafton. Jag åkte till Paris och spenderade nyår där det var grymt lyckat.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0