Paris, Paris

Här kommer lite bilder ifrån Paris min kamera är ifrån stenåldern så bildkvalitén kanske inte är den bästa om man jämför med de bilderna jag snott ifrån syster. Men jag hoppas ny överlever.

Utsikt i från hotellrummet det där lilla som sticker upp bakom träden är det ni tror. Eiffeltornet!


Lite mer ointressant och fulare utsikt åt andra hållet kanske...


Visste ni att bilarna i Paris går el? Nej inte jag heller förrän jag såg denna skylten. Men man lär sig något nytt varje dag ellerhur?;)


Maria

Notre Dame och en julgran

Behind the scenes

Eiffeltornet

Marilyn Monroe vägg

Uppe i torn jag ej minns namnet på


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Det är inte Marilyn Monroe på väggen, det är Madonna :)

2010-01-25 @ 16:41:30
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh jag vill också!!

2010-01-26 @ 22:30:36
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0