Longing for lullabies

Hoppas ni har haft en bra söndag, min har varit otroligt slapp men samtidigt otroligt bekväm. Men med en underbar födelsedag igår så känns det som att det var värt det. Nu sitter jag med en kopp te och lyssnar på musik. Samtidigt som att jag just upptäckt att mina ipod gått upp i rök. Vilket är väldigt trist med tanke på alla fina skivor jag fått. Men den kommer nog fram. Tack förresten alla ni som kom igår och läser det här. Det var verkligen superkul och tack för fina presenter.

Så här rolig blir min vecka tur att den slutar med roliga saker i alla fall!

Måndag: Skola, Plugg och utvecklingssamtal
Tisdag: Skola, Plugg
Onsdag: Plugg med Camilla
Torsdag: Plugg
Fredag: Fest!
Lördag: Slapp, slapp
Söndag: Gudstjänst och titta på kusinens ishockeymatch på hovet mot AIK!


Kommentarer
Postat av: Karin

Den ligger i bokhyllan på vänster sida om dörröppningen. Puss

2010-02-01 @ 08:50:02
Postat av: LIENE

sv: Tack för din åsikt:)



Slutet av veckan låter najs!

2010-02-01 @ 16:37:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0