Finn ett fel

Klicka här för att finna ett fel som gör mig otroligt rörd.

Det får mig att tänka på jordbävningen i Haiti. Något som är så otroligt hemskt att man knappt kan förstå hur hemskt det är. När man tänker på alla människor där kan man nästan få lite dåligt samvete då vi som har det bra, klagar på att maten är äcklig, vi klagar på att vi har tröttnat på våra kläder, vi klagar på livet är orättvist när vi fått VG på ett prov men satsade på MVG och vad man nu mer kan hitta på. Men borta i Haiti har dem knappt tillräckligt med mat, dem har knappt kläder att ha på kroppen, vissa har inte råd att gå i skolan. Sådant gör mig så otroligt rörd. Det ska fan inte få vara så. Det är riktigt hemskt.

Missförstå inte det här. Jag har inte lagt till den där bilden bara så att ni vet och jag ser inget som helst komiskt i den där bilden snarare tvärtom och jag har ingen aning om hur den bilden har hamnat där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0