Dead black flowers

Ska försöka skriva ett inlägg på några minuter men det ska nog gå an.

Hej förresten, hoppas ni har haft en bra dag, min dag har varit bra, det känns mycket bra att denna termin ha musik istället för bild ni som känner mig att jag tycker bild är hemskt tråkigt men att musik är något jag tycker är otroligt intressant och roligt eller? Jag har bestämt mig för att nu j*vlar ska jag ha ett VG i musik nu när vi har en grymt bra lärare också. En annan lärare än i sjuan då hon blev gravid (som alla andra lärare(!)) och nu ska vi ha en kille som enligt mig är mycket bättre eller ja det är typ 85% chans. Men dit jag ville komma är att vi ska göra ett arbete om artister och om man vill satsa på högre betyg en genre alltså skriva en uppsats om det. Då tror jag banne mig att jag ska satsa på mitt första MVG, just för att uppsatser är något av de bästa jag vet, något jag brinner för och att det handlar om musik ämnet jag kan de mesta om.

Nog med det jag ska inte tråka ut er mer än så, för i allmänhet har detta varit en helt gammal vanlig dag inget särskild alls om jag ska vara ärlig.

Tänkte göra ett inlägg lite senare som handlar om.... nej det får ni se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0