Back to black


Tisdag trettonsdagsafton har spenderats med att sova till 12.00 och träffat Cissi 13.00 sedan städat rummet för fullt och en massa avsnitt av världens bästa Gilmore Girls. Nu om en timme får vi besök av familjen Tessem. Därav bilden på Ida pida.

Vet ni en sak? Jag har kommit på en sak eller kommit på men jag har besämt mig för en sak. Som jag känner just nu så kommer inte jag att satsa särksilt mycket på att göra min blogg större, jag ska bara köra mitt egna race, skriva om det jag vill, göra mitt bästa men jag kommer mer se det som ett sätt att få ut min enorma kreativtet av. Bloggning är något jag tycker är extremt kul och verkligen brinner för men i och med skolan och att min gamla taktik faktiskt inte verkar fungera eller vad man ska säga så kanske man ska testa på något nytt och helt enkelt köra sitt egna race och hoppas på det bästa. Nej jag har inte givit upp det skulle jag aldrig göra jag tror bara att det är just detta som är den rätta taktiken om man säger så.

Hoppas ni får en riktigt härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0