17.50


Sitter och drömmer mig bort till sommaren genom att titta på bilden ovan. Jag vill ha det varmare! Nu nu nu nu. Det är halt överallt och jag är tvingad till att använda ett par fula (och trasiga) kängor som ska likna uggs på något vis. Jag vill kunna gå i converse utan att frysa hur härligt är inte det? Hur som helst så är min labrapport nu klar och nu inget plugg, imorgon har jag dessutom plugg som måste göras. Svenska, franska och matte tråkigt värre men vill ha man ha bra betyg får man ta och lida av tråkighet. Nu ska jag nog ta och kika påm lite Gilmore Girls avsnitt. Det var ett tag sedan.

Puss


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Dulåter musikpassionerad:D Du skulle nog bli en bra musikjournalist, lycka till!

kram

2010-01-19 @ 19:10:47
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: emma

hej, fin blogg :)

kolla in min? :)<3

tack på förhand!

2010-01-19 @ 20:52:28
URL: http://emmathorslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0