Walk the line

Godmorgon!

Känner mig även denna dag trött efter att ha sätt på lite mer än halva Walk the line igår fram till kanske 01.00? Hur som helst så måste jag säga att jag inte är besviken så här långt. Johnny Cash är en bra sångare dock kanske inte världens bästa förebild men det är sak samma, det ska inte behöva påverka hans musik. Idag har jag hunnit kika på några avsnitt av Gilmore Girls och sedan blir det bara att ta det lungt. Det är ju ingen skola imorgon så det är bara att njuta. Jag fick en förfrågan av vem jag hejar på på i melodifestivalen och jag tänkte att nu när alla deltävlingar har varit kan det väl vara läge att avslöja det i detalj. Kanske tippar vilka som går vidare från andra chansen också vill ni det?

Ha en jättebra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0