Tisdag

Godmorgon, nu vet jag inte hur det här går då blogg.se inte verkar vilja sammarbeta. Hur som helst så hoppas jag på en grym dag so prov väntar, men det ska nog gå bra tror jag nog. Annars så häner det inte särskilt mycket denna vecka när jag kommer hem hade jag tänkt att skriva lite på min musikuppsats som egentligen ska vara inlämnad om 4 veckor men det kliar i fingrarna. På fredag är jag ledig eller jag tar ledigt rättare sagt, för att jag ska ta en tur till Uppsala (eventuellt) för att hälsa på kusin Erica. Om det blir av så kommer det hur som helst bli väldigt trevligt. Det ska bli skönt att inte behöva tänka på mycket på skolan. Nu måste jag nog röra på mig. Men ha en kanon dag, jag funderar på lite ändringar här i bloggen, men det får ni helt enkelt se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0