Tisdag


Känner mig av någon anledning riktigt glad, vet inte varför dagen har inte varit något speciell. MEN ni måste höra om min morgon. Ni som känner mig vet att jag är otroligt självständig och hatar när det blir stressigt och vill helst bara ta det lungt. Så jag gick tidigare än vad jag brukar ner till tunnelbanan men självklart är allt försenat så två tåg efter varandra är proppfulla och på andra sidan likaså, vilket resulterar till att jag missar två tåg och då händer det som man bara kan drömma mardrömmar om. Tågen mot Mörby Centrum går på som ett vanligt tåg ska, men när ett tåg kommer in ser jag en dimma och hur brandmän börjar kuta bort mot tunneln, men jag tänkte inte så mycket mer på det utan trodde att tåget skulle komma. Därefter börjar en vakt fort vifta med händerna att vi måste bort ifrån perrongen, jag går bort ifrån perrongen och tar en lång och härlig promenad till Karlaplan för att ta ersättningståg därifrån. Under min otroligt härliga promenad ser jag en massa polisbilar och ambulanser åka mot, Östermalm och på Karlaplans station står svaret och det var att en liten mini eldsvåda inträffat. Hemskt tydligen var folk också skadade. Nu blir det lite plugg och sedan vet jag inte, men hur som helst känner jag mig ganska så taggad till plugg nu.

Provet gick förresten ganska bra tror jag.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja, men visst är jag rättvis!:P Haha! Har du ätit någon semla än då?

Juste! Jag vet ju att du har hängt med ett tag nu när det gäller min blogg, så jag måste fråga dig om du vill att jag ska blogga lite mer om något? Vad är det som du tycker är kul att läsa om och vad är lite mindre kul?

Pussar!

2010-02-16 @ 19:45:12
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jo, men då måste du ju äta en semla snart! Det är ju trots allt en bakelse som bara finns under en kort period och god är den ju också!

Tack så jättemycket för tipsen! Ska verkligen försöka bli bättre på att använda kameran! Den får följa med imorgon så får vi hoppas att jag kommer ihåg den! Musiktips ska det definitivt bli mer av! Försöker alltid få in en musikgrej per dag men det blir ju inte alltid det. Men det ska det absolut bli mer av! Det är ju lätt att fixa också!

Puss!!

2010-02-16 @ 20:00:07
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0