Please please please

favoritband/artister:
Miranda Lambert, Dixie Chicks, Wilco, John Mayer, Josh Ritter, The Swell Season, Mika, Erik Hassle, Lars Winnerbäck, Simon & Garfunkel, Johnny Cash, Hello Saferide, Lykke Li, Säkert!, Anna Maria Espinosa, The Sounds, Band of horses, Coldplay, Patti Smith, Mando Diao

favoritlåtar (någonsin):
Dead Flowers-Miranda Lambert, Lovers In Japan-Coldplay, Walk The Line-Johnny Cash, Beacuse The Night-Patti Smith, Half Of My Heart-John Mayer feat. Taylor Swift, Hurtful-Erik Hassle, Anna-Hello Saferide

favoritfilmer:
Bekännelser om killar, katter och kyssar, Step Up, Music & Lyrics,

favoritdesigner/märke:
Alexander Wang, French Connetion, Acne, Whyred, Cholé, Balmain

favorit tv-serie:
Gossip girl, OC, Gilmore Girls

stilikoner/ personer med fina kläder:
Lauren Conrad, Olivia Palermo, Ashley Tisdale, Alexa Chung, Taylor Swift, Lykke Li, Elin Kling, Amanda Jenssen, Molly Sandén, Marie Serneholt, Vanessa Hudgens, Ashley Olsen, Alexis Bledel, Whitney Port,

favoritland/stad:
Stockholm, New York, London, Paris

jag vill se listan ifrån:
alla som känner att dem vill.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag vill ha med favoritmamma!

2010-02-22 @ 21:37:18
Postat av: Anonym

Svar: Va? Mamma vad menar du med det?

2010-02-23 @ 20:58:06
Postat av: alice

ehhhh. du, har du ens något från balmain eller chloe?

cool kid

2010-02-27 @ 22:54:44
Postat av: Sofia

Alice: Nej det har jag inte, men jag kan ju fortfarande tycka att dem har snyggast kläder? Jag behöver ju faktiskt inte äga något plagg därifrån för att de ska vara två av mina favoritmärken?

2010-02-28 @ 11:21:36
URL: http://sopho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0