Helg hos Erica

VARNING! För bildbomb
Tjena, jag befinne mig nu som sagt i Uppsala hos kusin Erica och hennes vän Sara, det är mycket trevligt även om vi tar det grymt "lungt". Igår var det följning av hockey för hela bunten, först Fredriks matchmot Björklöven via radio där en fullkomligt galen norrlänning kommenterade men dem vann med 4-2, därefter var det sapp mellan hockeymatchen mellan Sverige och Vitryssland och damernas längdskidor där man kan säga attvi "hjälpte" Anna Haag att ta silvret då vi hysteriskt stod och hoppade. Sedan var vi idag hos min mormor men Ericas farmor och åt lunch och fickade, där efter bar det av till Erica moster och hennes man,där även hennes mamma och Fredrik var, då ble det melodifestivalen för hela bunten. Nu är vi hemma igen och har just nu gjort samma sak med svenska herrarna i längd som vi gjorde med Anna, hjälpte även denna gång!



Erica och jag

Maaaaat











Jag och Sara

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken cool helg du verkar ha haft. Men nu får du gärna komma hem. Om det går för snökaoset. Puss

2010-02-21 @ 11:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0