Yeah it´s make me smile, go ahead and smile

Hej,



Idag har det varit en bra dag, en riktigt rolig dag dock en dag som fått mig att bli sjukt trött.
- Jag var ovanligt seg att ta mig av tåget vilket gjorde att jag och Johanna fick vända tillbaka till Siri som stod på stationen för att vi skulle göra ett grupparbete.
- Jag glömde min påse med skridskor på tågstationen så jag fick helt enkelt hämta den och vänta i HELA 20 minuter på nästa tåg.
- Allt annat kändes riktigt kul,
- Vi ska jobba med tidningar på son och det behöver jag väl inte ens kommentera?
- Jag har rätt ut problemet svenskan och det gick kanon!

En lyckad dag med andra ord. Det gillas.

Kommentarer
Postat av: Karin

Heja heja!

2010-02-02 @ 17:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0