Hemma

Kom inte hem förns nu. Har tillbringat en heldag på stan efter Expressen besöket. Åt lunch med Ninnie, Johanna och Amanda, det var trevligt Johanna fick mig att fullkomligt avguda Sandy´s kaffelatte. Efter lunchen gick jag runt ensam på stan det var riktigt skönt om jag ska vara ärlig, han med otroligt mycket. Köpte bland annat lite presenter till en person som fyller inom kort, sedan lite andra nödvändiga saker till mig själv, sjukt mycket kassar blev det i alla fall. Jag har också börjar förtså mig på det där med rea. Det var väl ändå på tiden? Nu hade jag tänkt att skriva lite om schlagern eller nej ni får helt enkelt vänta och se vad jag tycker och tänker. Snart kommer mina syskon och respektive på middag. Det ska bli trevligt. Ha en kanon trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: amanda.

Ni fick även mig att gilla latte fast dock med ganska mycket socker i hahah!... eller gilla o gilla.. drack de iaf! ;)

2010-02-12 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0