Deltävling 4


Ingen trodde att vackra Anna Bergendahl ifrån Enköping skulle kunna slå stjärnor så stora som Peter Jöback och Pernilla Wahlgren, men hon gjorde det. Hon och hennes This Is My Life fick flest röster och är nu vidare till finalen. Jag kan tycka att Anna är väl värd detta, efter att hon kommit hyfsat långt i idol och nu kört järnet och visat vad hon går för så är hon defenitivt värd det här. Nu är det bara att hoppas på att det går bra för henne i finalen vilket jag tror.

Jag har alltid haft svårt för Peter Jöback, men jag kan hålla med om att han är en väldigt duktig sångare dock är låten inte riktigt min stil. Men det är bara att gratulera.

Neo och Pernilla till andra chansen. Det var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0