Idol



Vem vinner Minnah eller Jay?

Jag tänker så här: Sångmässigt spelar det absolut ingen roll för mig eftersom att båda två är sjukt duktiga och två helt unika artister. MEN jag tycker att Minnah förtjänar att vinna mer eftersom att hon åkte ut, kom tillbaka efter att Alice hoppat av och går till final det är beundrandsvärt och sedan så tycker jag det är dags för en tjej att vinna då det vunnit två killar i rad. Sedan så tycker jag att det skulle vara kul om Minnah vann just för att allt handlar om Jay och det känns ganska givet att han vinner, det skulle vara sjukt kul med en skräll. Men jag kan inte bestämma mig vem som är bäst för de är båda fantastiska. Dock hejar jag nog liiiiite mer på Minnah av skälen ovan.


Kommentarer
Postat av: Antonina

Jaaay vill jaaag ska vinnaaa :D ;) ^^

2010-12-04 @ 21:51:35
URL: http://fotografbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0