Free fallin



Det finns så mycket saker som jag bara kan skratta åt som egentligen säkert inte menas något och kanske bara är en slump men ni vet ibland känns det inte som en slump, det känns som att en särskild person vill mig något och säkert vill han inte det, inget särskilt i alla fall men det känns så och det börjar faktiskt bli lite läskigt utan att han ens gjort mig illa. Sug på den karamellen både på vem denna person kan vara och på vilket sätt han är lite läskig men fortfarande väldigt snäll... Misstolka bara inte.

Hej förresten!
Har gått och blivit sjuk igen, denna gången sjukare än vad jag var förut jag tror att jag åkt på en riktig förkylning och jag måste säga att jag har VERKLIGEN inte tid att vara sjuk just nu. Det är så otroligt mycket saker som jag måste hinna med och när jag ska sjunga för ett högre betyg så känns det inte heller helt awesome att vara förkyld eller vad säger ni? Har ett franskaprov som jag INTE får missa och dessutom måste jag hinna köpa lite julklappar till lite fina människor och det är inte en bra idé att göra om jag känner mig så här, dessutom måste jag på samma gång köpa en massa saker som jag måste ha med mig på resan till värmen vilket jag inte heller orkar göra i det här läget, så det är bara att hoppas på att jag blir frisk, annars får jag väl klura ut saker och ting på annat vis. Dessutom måste jag förmodligen skippa släktträffen imorgon, damn it, ni ser jag blir förkyld i helt fel tid!

Må bäst hörrni!


Kommentarer
Postat av: marouu

kryis påis!

2010-12-04 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0