Tisdag


För det första är det bara jag som tycker att vädret är otroligt konstigt? Ena sekunden är det regn och ena sekunden strålande sol, jag hänger inte riktigt med och jag fattar ingenting. Hur som helst så kom jag nästan precis hem skulle egentligen ha slutat för en halvtimme sedan men vi fick sluta en timme tidigare kändes rikitigt skönt. Förresten så känns det konstigt att vara äldst i skolan, jag var ju det i femman men då var man så liten att det liksom inte kändes så, nian är annorlunda dock tror jag att det här kommer bli ett bra år. Eller det ska jag i alla fall försöka göra det till i eftermiddag har jag utvecklingssamtal som jag hoppas går bra. Jag vet också att inläggen inte är dem roligaste nu men jag ska försöka bättra mig på lite mer intressanta saker men ni vet ju hur dålig jag är på att lova. Hoppas ni inte lider allt för mycket av de tråkiga inläggen. Men snart så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0