The first cut is the deepest

Ibland kan jag skratta åt mig själv, åt saker som ingen annan någonsin skulle förstå varför jag tycker är kul jag vet det låter helt vrickat och en aning egotrippat eller? En grej är att jag kan fullkomligt dissa en artist utan att ens knappt ha lyssnat på den men när jag väl anstränger mig och faktiskt lyssnar inser jag att det faktiskt är riktigt bra. Jag vet inte varför det bara blir så. Hur som helst hoppas allt är bra med er jag mår bra förutom att jag tror jag dricker alldeles för lite vatten och jag känner att mina hormoner inte är på topp men annars är det toppen. På torsdag bär det av till Skåneland och sen åter igen tillbaka till den lilla staden i Östergötland och sedan hem. Två dagar själv med mamma i huvudstaden, sen kommer min vän Antonina och då ska vi ha (läs:försöka ha) filmmarathon eller vi ska snarare ha Gossip Girl marathon men om jag känner oss rätt så kommer det sluta med att vi sätter på en massa musik och istället skrattar ihjäl oss av skämt eller kuliga spel det kommer i alla fall bli kul den saken är säker. Därefter bär det av till Uppsalalala för en helg med kusin Erica lika trevligt det. Sen kommer fader och mor hem från London och då vet jag inte vad som händer. Kanske träffar någon skön människa har pratat med Gillian bland andra. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag göra ingenting. Försöka få mamma att göra något med mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0