Stockholm

Kom precis hem från Uppsala som precis som väntat var jättetrevligt. Nu är det sista veckan på lovet, skulle vilja skriva onej, men faktiskt så känner jag mig taggad till att ladda inför ett nytt skolår. Dock tror jag att jag behöver en riktig laddning eftersom jag i höst kanske måste fatta en hel del beslut om vad jag vill göra. Jag kan tänka mig att det kommer bli jobbigt då beslutet om att söka mediegymnasium eller efter gymnaisiet börja plugga på journalisthögskolan måste fattas men nu lämnar vi det för ett tag, lovet är ju faktiskt inte slut än. Imorgon blir det att titta på hockey på Hovet med Teona, sen på onsdag väntar kanske bio med Gillian och sen vet jag inte om inte Caroline hör av sig, i så fall blir det att träffa henne också. Sen måste jag ju hinna köpa en massa grejer jag behöver men det är en annan femma och det kan jag göra på de eller den dagarna/dagen som blir över.

Må bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0