Dream a little dream


Random bild på mig och Lisa
Första skoldagen avklarad och det känns bra än så länge, förutom att vi redan fått läxor, dock roliga läxor en läxa jag redan kan och sedan ska jag skriva lite om en speciell händelse om min sommar fast eftersom min sommar mest varit rolig och inte så spännande tänker jag hitta på saker och göra det lite mer spännande. Dock vet jag inte riktigt vilken händelse jag ska ha som grundhandling kanske Skåneresan? Eller Uppsala? Jag vet inte vi får helt enkelt vänta och se vad det blir. Dock vet jag inte om jag kan visa den för er då vi ska skriva den för hand men om ni vill veta så kan jag väl berätta för er vad jag skrev om i slutändan. Nu ska jag sätta mig och plugga och om en halvtimme kommer Amanda och då ska jag ha börjat tänkte jag.

Må bäst!

Kommentarer
Postat av: Erica

Uppsala såklart;)



Puss

2010-08-24 @ 23:16:47
URL: http://ericawentzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0