Söndag

Ni som läste gårdagens inlägg jag hoppas att ni inte tog illa upp. Jag kände efteråt att det där var helt fel att publicera och att det kunde ha misstolkas, det jag menade var inte att jag inte lita på mina bästa vänner och familj och övriga vänner. Ínte alls! Det jag menade var att jag är mer försiktig när det gäller människor jag tänker inte längre tro de allra bästa om nya människor som jag träffar. Men jag tror inte heller dert värsta om folk. Och de som jag litar på mest är mina närmaste och ni vet vilka ni är. Så nog med det.

Nu som sagt kommer jag inte ha tillgång till dator eller internet på en vecka på grund av konfaläger. Jag kommer imorgon bitti klockan 8.45 åka till en liten ort jag inte minns namnet på strax utanför Mariestad och Skövde. Jag kommer komma tillbaka på lördag men då vet jag inte heller hur mycket ork jag har att sätta mig här och på söndagen är det konfirmations dags. Så vi ses på måndag om en vecka mina vänner!

Må bäst så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0