Söndag

Äntligen klar med min svenska artikel eller äntligen kanske jag inte ska säga då den gick ganska fort att göra men det känns skönt att ha den gjord. Förresten har jag sagt att ni inte ska ta mina skriva av mig inlägg på allvar, att känslorna ibland kan vara mycket överdrivna? Om nej, snälla gör inte det. Allt är sant men oftast blir allt så överdrivet för att jag bara skriver en massa konstiga tankar som ploppar upp i skallen och hur jag känner för stunden, men nog med det. Jag och mamma var och tittade på Eva och Lisas lägenhet i Hagaparken, otroligt fin lägenhet, och fantastiskt läge. Nu är mamma ute och springer och när hon kommer hem ska vi ta en promenad och sedan äta middag på någon mysig restuarang. Blev sjukt sugen att se första avsnittet av GG när Macy Grays I try kom upp på spotifylistan. Haha.

Ha en fortsatt bra dag mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0