Söndag

Jaaa, kan man säga godmorgon nu? Hur som helst så har jag varit vaken i typ 1 timme men ända sedan dess har jag kikat på Jakten På Julia, faktiskt ett väldigt bra program om jag ska vara ärlig. Idag ska jag nog bara ta det lugnt och vila upp min hals lite grann, känner att jag missar allt för mycket om jag inte går till skolan imorgon och det gör ju faktiskt inget om halsen värker lite grann sådär och det börjar bli på bättringsvägen nu så jag är tveksam om det är en jättestor smittningsrisk. Nu ska jag nog ta och spela lite gitarr måste öva på två låtar till musiken. Girls Just Wanna Have Fun och Hero Of War. Inte de bästa låtarna i världen men de duger mycket väl även om Girls Just Wanna Have Fun är en aning uttjatad...
Nu ska jag nog slänga i mig något att äta innan jag sätter igång.

Ha en fantastisk dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0