She´s a good girl

Jag har dåligt samvete över en grej som jag inte tänker berätta. Det hela blev ett missförstånd just då. Det var inte alls så jag menade, verkligen inte. Allt blev så fel, jag hoppas att min ursäkt godkändes och att allt är löst. Men det kan lika gärna vara så att den inte är uträtt och att jag måste tala om sanningen på hur jag egentligen menade. Det sista jag vill är att såra en annan människa om jag ska vara ärlig vet jag knappt hur man gör och jag skulle inte ens komma på tanken att fälla en elak kommentar. Aldrig i hela mitt liv.

Ville bara skriva av mig lite grann. Känner mig allmänt seg just nu och min hals värker. Ska nog faktiskt ta och börja tänka på att sova. Är man sjuk så är man och jag har dessutom ingenting att göra. Eller jag orkar inte göra något rättare sagt, tvn är upptagen och mamma och pappa vill inte göra något.

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0