Onsdag


Okej, den första bästa bilden jag hittade, misstolka den inte. Och jag går inte klädd så där i vanliga fall den är ifrån min konfirmation om ni undrar. 
Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag bra förutom att jag har otroligt mycket att göra när det gäller skolan som ni redan vet. Håller just nu på med att läsa om blodet och avfallet i kroppen inte det mest intressanta och kanske mest fräscha att läsa om, men vad gör man när har prov i det? Jag kommer i alla fall inte bli labbtekninker eller nolärare eller i vilket yrke man nu behöver kunna detta. Den sortens journalist hade jag inte heller tänkt bli, musikjournalist är det som gäller eller möjligtvis kändisjournalist. Hur som helst så ska jag nog alldeles strax återgå till plugget och sedan får det vara nog för idag jag har ju faktiskt imorgon på mig också, att sätta två prov på samma dag är inte snällt enligt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0